Visa ett inlägg
Gammal 2006-01-25, 23:12   #24 (permalink)
sannie

Standard Re: Har allt-vad ska man göra

quote="linkone"]Efter att ha varit seriös i alla tester, verkar det som att jag blir tvungen att läggas in på något hem. Men det vistte jag redan. Tyvärr levar vi i en värld av slöa och icke förstående personer. Jag är glad att jag inte är självmords benägen för i såna fall hade det slutat illa. Jag är så trött på alla människor som i åratal intalat mig att min ångest kommer försvinna. Jag är 25 år gammal, har haft anorexia sen jag var 19 år gammal. Sen jag blev drabbad av anorexi har jag haft en avsmak av livet. Jag har inte kunnat binda mig till någon, har varit helt avtrubbad från känslor. Jag grät för första gången på 6 år inatt, på grund av att jag ledsnat.. Jag har gett upp.. Oavsett vart jag vänder mig tror folk att jag är i en fas. Problemet är att jag levt i den fasen i 6 år och jag orkar inte längre vara perfekt.. Jag har slitit i för många år att vara perfekt..klä mig rätt, vara och verka rätt. Men för vilken nytta? Mina föräldrars? Min egen? Oavsett vilken så blir slutparten besviken.. Jag är så trött på det här nu..
ja alla har sitt elände ,, jag ska prova elchocksbehandling tror jag ,, hoppas att det hjälper
  Svara med citat