Citat:
Ursprungligen postat av HLsara
En sådan här händelse tror jag inte man tar över sms. Jag tror det är bättre om jag väntar tills jag träffar honom öga mot öga. Vi är fortfarande mycket goda vänner men tror inte att en sådan här sak kan rädda vårat förhållande hur mycket jag än önskar det, om så av hela mitt hjärta och själ. Vi har gått igenom för mycket tillsammans för att vi ska kunna säga upp kontakten, men även gått igenom för mycket för att vi ska vara tillsammans på det sättet som vi var innan. Ditt stöd och att du svarat betyder mycket.
Sara
|
Jag har blivit misshandlad och utnyttjad (våldtagen) av mitt ex. Mådde verkligen skit, var helt inlåst i hans våld. Jag hade aldrig kunnat berätta det för någon, var aldeles för "stolt". Men jag lyckdes samla mig själv till att antyda att han slog mig i ett sms till min självförsvars tränare. Självklart redde inte smset ut det men när han väl hade fått veta lite om det och han frågade om mer blev jag ju tvingad att berätta. Att skicka ett sms var för mig mycket lättare än att berätta. Sen sattes allt i rullning och allt löste sig. Mitt sms gjorde att jag nu lever ett mycke bättre liv, utan att bära på en massa saker helt ensam. Jag är faktiskt tillsammans med min tränare sen 11 månader.