Hm och när sa jag att saken gällde människor som har ont i leder och knän? Det har jag också ibland. Ibland kan det vara skitjobbigt att få på sig kalsonger eller byxor men då drar jag helt enkelt för persienerna så att inte alla i min omgivning behöver se mig i all min härlighet. Alt så drar jag på mig tillräckligt med kläder trots att det känns jobbigt om jag nu ska ut och handla eller så. Men du tycker förstås att det är okej om jag gick naken i huset och ute på gatan eller stod i bara en oknäppt skjorta på balkongen och solade mig? Det är ju så besvärligt och gör ju så ont och jag har faktiskt rätt att gå naken i mitt eget hem ju så klaga inte. Och barn och deras föräldrar som tycker att jag är en ful gubbe som står där i all min manlighet inför deras små oskyldiga ögon ska vi naturligtvis strunta i? Jag har ju min fulla rätt att vara naken i mitt eget hem när och hur jag vill! Och tänk om jag skulle komma på tanken att ha ett barnkalas just när jag känner att det är så där svårt att sätta på sig kläder... Nä nu raljerar jag visst lite väl mycket men tänk tanken att Karin var en man och att det han hade ett dagis fullt med barn som granne istället...
Senast redigerad av JAF den 2007-11-15 klockan 13:42.
|