Ämne: våldtagen
Visa ett inlägg
Gammal 2007-11-08, 17:57   #1 (permalink)
långmenliten
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: Nov 2007
Standard våldtagen

hejsan, jag blev för en sommar sen våldtagen av en kille , jag var 13, han var i tjugoårsåldern.
jag ville inte anmäla detta av olika anledningar, jag skämdes, hade åkt till hans lägenhet självmant och sa inte ifrån särskilt mycket, men jag ble ganska paralyserad men det kan ju inte han stå för..
sen i förrgår kom det en polis till vår skola. han var jättetrevlig och var "där för att hälsa på". jag blev lite nyfiken och frågade om allt som har med våltäkt och anmälan och göra, i början gick det bra men sen började jag må skitdåligt, för jag har liksom förträngt händelsen och då kom den tillbaka. Tillslut frågade han om jag ville göra en anmälan när vi var ensamma, först sa jag nej , men sen bestämde vi att jag ska dit på onsdag.. det är om 6 dagar.. nu mår jag verkligen skit! jag ill verkligen ringa och ställa in det, men dels vågar jag inte det och dels vet jag att jag har en bra chans nu, för han verkade jättebra... men jag kommer endå inte våga säga så mycket då, fan, asså jag ångrar att jag sa nåt, då hade jag inte fått den här chansen och då hade allt fortsat som förut jag är jätterädd vad som händer efter anmälan... jag vill men samtidgt absolut inte för kanske två år sen skar jag mig regelbundet, men sedan lyckades jag komma ur det, men nu idag nyss har jag fallit dit igen..
problemet är att vi (jag och killen) hade lite sms kontakt efter ... men jag skämdes och tyckte allt var mitt fel och jag vet inte allt, så jag stämde in med honom att det hade varit bra och så... så jag undrar om polisen kommer få fram ett år gamla sms? för det stärker ju inte direkt min berättelse.. jag mår skiit fan jag har mått dåligt förut pga av dåliga hemförhållande o div, men det här tar fan priset.. va ska jag göra?
långmenliten är inte uppkopplad   Svara med citat