Visa ett inlägg
Gammal 2007-11-03, 20:07   #7 (permalink)
JeanetteT
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: Nov 2007
Standard

Det är INTE kul för självkänslan och man behöver nog vara riktigt trygg i sig själv för att inte börja anklaga sig själv till slut och bli svartsjuk, börja analysera allt och se kopplingar som inte finns osv...

Gud vad jag känner igen mig i det ni skriver... Min pojkvän har också problem med närhet. Han är inte den där kramiga, mysiga eller pussiga killen. Vi har förvisso sex så den biten är jag nöjd med även om man ibland vill ha mer...

Jag å andra sidan behöver mycket närhet... En riktigt kärlekskrank jävel *ler* I början vart det jättejobbigt för mig när jag ville kramas o inte han... Men det känns bättre nu även om det inte är helt ok. Vill fortfarande ha mycket mer än vad jag får.

Ett steg i ledet av detta är just det du skrivit ovan... att man blir svartsjuk till slut och undrar vad det är för fel på en? Det är det som är jobbigt och det är det som jag försöker jobba på.... men man har ju ingen aning om hur man ska göra? Skönt det vore att bara trycka på en knapp så var det klart sen
JeanetteT är inte uppkopplad   Svara med citat