Visa ett inlägg
Gammal 2007-10-30, 11:57   #1 (permalink)
Tribe75
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: Oct 2007
Standard Min kille har närhetsproblem...

Jag har snart varit i hop med min kille i ett år. Vi har sex ca 1 gång i månaden, om jag tar intiativet. Jag har frågat honom många, många gånger om han inte tänder på mig och min kropp, min person osv. Han säger att han visst gör det. Han säger att det absolut inte är något fel på mig.
Jag har även varit rädd för att han är i hop med mig för att han trivs men inte har några känslor, men han säger att så är det verkligen inte, han har starka känslor för mig.
Problemet är att vi aldrig hånglar, kysser varandra eller har sex. Han pratar aldrig om känslor och är jätte svår när jag frågar om känslor mm men det har dock blivit bättre.
Han säger att han vill vara nära mig och tänker även på mig på dagarna, även intima tankar. Men det händer inget.
Jag har sagt att han behöver gå och prata, han är rädd för psykologer...
Nu har det gått väldigt långt... man är ansvarig för sina egna känslor men jag är väldigt låg väldigt ofta, min egen kille vill inte ha mig, han varken säger eller gör något. Jag känner mig ful, äcklig osv...jag har frågat honom om det mesta, om han tillomed vill gå skilda vägar, nej det vill han inte. Han vill lösa det här men vet inte hur. Jag vill vara med honom men är rädd för att det alltid ska vara såhär...
Tillägg, han har inte haft en ordentlig relation på många år, han har hört dessa klago ord förut men säger att han aldrig känt såhär för någon förut som han gör för mig, hans pappa är alkoholist och var borta mycket när han var liten.
Tribe75 är inte uppkopplad   Svara med citat