tack
Tack för ditt svar... allt du skrev kändes så otroligt rätt på något sätt. Det där med att jag inte fått något riktigt avslut känner jag verkligen att det stämmer. Allting gick så fort att jag inte han fatta att det var slut, sen flyttade han till Piteå. Jag fick inte tid att tänka efter för 1 vecka senare var jag inne i ett nytt förhållande. Jag skrev faktiskt en sån lista när jag började snacka med min nuvarande kille och jag tror han stämde in på allt utom att han rökte... men jag har tappat bort listan så jag ska göra en ny. Ska testa det där med avskedsbrevet också, jag har märkt att det hjälper att skriva om det. Jag kan prata ganska mycke med min pojkvän om det som hänt men på något sätt är jag rädd att släppa in honom helt.
Tack så otroligt mycke, jag började gråta direkt efter att jag läst dina svar och nu efteråt känner jag mig mycket renare innuti.
Jag har alldrig trott på att psykologer och sånt kan hjälpa men det känns verkligen som att det du skrev hjälper. Jag ska läsa igenom det några gånger sen ska jag ta och skriva en lista. Jag har kvar våra gamla förlovningsringar. Har du nån bra ide om vad jag kan göra med dom? Kasta bort dom eller smälta ner dom?
TACK!
|