Visa ett inlägg
Gammal 2007-10-17, 19:09   #2 (permalink)
Venom
Senior Member
Guldmedlem

Venoms avatar

Reg.datum: Aug 2007
Krediter: 1 112
Skicka ett meddelande via MSN till Venom
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flamh Visa inlägg
jag har GRYMT svårt för att tala med folk jag inte känner superbra. jag är rädd för att säga nåt idiotiskt och jag är rädd för vad folk tycker om mig.
vad kan man liksom prata om? samtalsämnen? jag har verkligen ingenting
speciellt är det med min lärare som jag älskar och har sån otrolig respekt för men jag har aldrig direkt nåt roligt eller nåt speciellt att säga
precis så har jag det också. jag har alltid varit den tystlåtna. i högstadiet pratade jag knappt något alls. folk där började till och med undra om jag överhuvudtaget kunde prata. men att jag inte pratar så mycket beror nog mest på att jag är så blyg som jag är. tycker inte om att få uppmärksamhet och undviker då att prata, eftersom folk då tittar och lyssnar på en. men även om jag vill prata ibland så har jag ingenting att säga. mitt liv är tråkigt, har aldrig något roligt att berätta om. medan alla andra mina kompisar jämt har något roligt som alla kan sitta och skratta åt.
men för varje år som gått nu så har jag börjat tycka mer om att inte prata. vill bara ha det tyst omkring mig och kan bli väldigt irriterad av att höra andra människor prata, skrika och ropa osv. jag får till och med ont i huvudet ibland av all prat. speciellt av mammas och min systers prat...
samtalsämnen är väldigt svårt att komma på. jag som har ett tråkigt liv framför datorn i mitt rum, eller bakom en bok, har jättesvårt för att komma på samtalsämnen. och jag har knappt några intressen. tycker bara om musik, böcker, filmer och djur. men jag tycker inte om att diskutera musik. och böcker är det inte många av mina vänner som gillar att prata om. så ja... det är väldigt svårt att prata med folk... speciellt med dem man inte känner, blir bara så nervös och vet inte vad man ska säga...

Psycholand_@hotmail.com
Venom är inte uppkopplad   Svara med citat