Visa ett inlägg
Gammal 2007-10-17, 10:23   #5 (permalink)
pococateptl
Senior Member
Guldmedlem

pococateptls avatar

Reg.datum: Aug 2007
Standard

min kille å en av mina kompisar vet om det, men de mår inte så bra själva, så jag känner att jag inte kan belasta dem. jag har pratat om detta så många ggr innan, men det verkar inte få tankarna att släppa. men jag ska försöka att ringa min kill idag, kan kanske ha ett vanligt samtal med honom, för de senaste dagarna har jag varit så konstig, tom inuti å knappt kunnat prata i telefonen med honom.har bara velat gå tillbaka till datorn. sitter här varje dag nu, när ingen är hemma å kollar på denna sida, samt hoppas att jag ska få mejl av nån. vet inte varför men det å de andra tankarna är det enda jag tänker på +tankar om min framtid.ibland sniffar jag lim å andra grejer, rengöringsmedel å sånt jag hittar hemma för att huvudet ska bli lite klarare, inbillar mej att det hjälper. har lovat min kompis att aldrig mer skära mej själv så nu bara biter jag mej själv eller slår mej när jag hamnar i mina ledsna tillstånd.dunkar huvudet i väggen ibland, men är rädd för att skadas, så vågar inte göra hårt.
tack för hjälpen!ska ringa min kille idag å prata iallfall, så att jag kan glömma alla tankar på datorn å det andra för ett tag iallfall.
pococateptl är inte uppkopplad   Svara med citat