Känner med dig!!!
Maggan! Vet hur det känns, e själv 33 o har haft mina besvär sen jag var ca 15. Förstod dock först när jag var runt 20 vad jag "led" av. Har gått på KBT men det hjälpte inte mig, tyvärr... Tror dock att jag inte satsade tillräckligt mycket själv.
Min sociala ångest har gått upp o ner under åren. Just nu e det ett riktigt helvete. Har dock fått en remiss till en psykolog plus antidepp + benso (xanor). Antidepp har inte börjat verkan än så det blir till att äta en hel del benso just nu. Var emot att äta tabletter innan, men nu har jag ändrat uppfattning. Om mina piller gör att jag kan leva ett normalt liv, så varför inte?!
Jag anses inte som blyg av andra, tvärtom. Folk ser mig som väldigt social och öppen. Men det är ingen som ser vilket helvete jag har inuti. Hur hjärtat slår i 180, svetten bryter fram, jag känner att jag inte får någon luft och det enda jag vill göra att springa ifrån olika sociala situationer o bara gömma mig någonstans!!!
Tja, detta var lite om min situation. Du förstår säkert att du inte är ensam om dina problem! Jag håller tummarna för dig och hoppas att din arbetsträning går bra!!!!
|