Visa ett inlägg
Gammal 2007-10-03, 00:18   #2 (permalink)
prilla
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: Oct 2005
Skicka ett meddelande via ICQ till prilla Skicka ett meddelande via AIM till prilla
Smile hej min vän..

Att spy ja det gör man emellanåt ... men när man gör det ofta så finns det säker en anledning till varför .... Om man ser det från en annan vinkling el perspektiv där man byter ut sig själv till ex, en kompis som har liknande besvär så kan man få andra tankar och bilder som gör att man kan förstå varför man mår som man gör.Vilka råd skulle du ge till Din bästa vän t ex.

Du om något är lika viktig som hon.

Nu kommer det mera ... mat är det vi behöver alla ... eller !! och framförallt regelbundet, vad jag har lärt mig är att 5 - 6 mål / dag är bra .Och att vi får i oss protein kolhydrater och fett för att vi ska fungera... vI ÄR EN SK MOTOR vi behöver bensin för att fungera. Får vi i oss för lite så får vi en trigg.. ett sug ....det är liksom en medicin ,,men man är tvungen att inta den medecinen minst 5 ggr / dag en lång tid , för att må bättre , och litar man på dom som säger att det är OK ...

så kan det underlätta ens egen ångest när man intar maten, för det är bättre att få ¨ågest för ngt som är bra än för ngt som gör än SÄMRE vilket ingen mat eller spyor...

Du är värd mycket mer...
Kramar från en MAMMA:: Kram igen...
prilla är inte uppkopplad   Svara med citat