Visa ett inlägg
Gammal 2007-10-02, 03:26   #9 (permalink)
marta-g
Junior Member
Nykomling

marta-gs avatar

Reg.datum: Sep 2007
Standard

Mår som ja gör eftersom vuxna männsikor tolkat mig fel .. Som ung så var ja stark o självsäker ingen kunde "slå" mig ja va bäst o kom någon mig i vägen så kunde jag stött bortden! Allt börja redan i första klass .. flickan ja va älskade o leka av sig o det tycke ja inte var nåt fel på så ja fortsatte o va mig själv .. barn leva leka njuta ta för sig var för mycket begärt tycke lärarna.. jag älskade o klättra springa va ute i naturen o bara andas in den rena luften .. Ibland glömde ja bort mig o fortsatte o leka .. Lärarna orkade inte leta o ropa på mig så det bestämde sig för o göra det lättare för sig själv, de kontakta retorn o där sades att ja hade ett konstigt beteende .. Det bestämde sig för sätta mig i en mindre klass .. Redan första dan i 2an förstod ja nått var fel.. Det ända jag såg va elver med ett annorlunda beteende o utseende .. Jag blev så ledsen inombords att ja va bara tvungen o springa ut ur klassrumet .. Sprang in i toan o fråga mig själv vad som händer? eftersom ja va så ung så förstod ja inte vad som pågick .. Ju mer tiden gick o ju äldre ja blev ju mer förstod ja , nu bestämde ja mig för o hämnas o bli nån ja inte är .. kanske skulle det få mig o bli större o då kanske de slutar o anklaga mig för o va "överdriven" Men det blev ju bara värre, ja gjorde ju fel istället för o lungna ner mig så så börja ja skrika ut min ilska o ropet på (hjälp) ingen förstod o det blev bara värre o värre .. nu börja ja 4an i en katolsk skola en "normalskola" Där gick allt åt botten .. Eftersom ja va nu den bussiga o elak tjejen så hade ja ju inte nån kunskap om alla ämnen .. det skämdes ja för o för o inte synas som den svaga så rymde ja frånskolan varjedag ... rektorn bestämde sig för välja en anna skola för mig, o det belv särskolan ... När ja fick höra det blev ja förskräkt, man hade ju hört om sådana ... Jag vägra,men mina förädrar hotta mig med att polisen annars kommer o tar mig, så ja gick med på det .. Första dan .. ÅÅÅ Gud ... Det första jag ser är en blodig tjej , hela hennes ansikte är baserat på blod o rivmärken blåmärken osv .. jag blev liv rädd men för o inte få henne o bli ledsen så såg ja rätt så lungn ut .. Jag hatade skolan,rektorn fick reda på det o kalade upp mig .. då hon såg mig tog hon tag i mina armar o satte mig i hennes knä.,i en hel time o medans o håller i mig hårt så försöker ja rycka loss mig .. en annan dag så hände nått liknade, en lärare bad mig kliva upp på sen o jag vägra .. då blev hon rasande o slåg mig, i en halvtime, tills ja fick blåmärken o va töttstrött .. papa polisanmälde det o ja sluta ..nästa skola börja i en waldoskola , den va bra , men det börja igen, för o få ut min ilska så la ja ut den på fel lärare, o det led ja utav för inners inne visste ja att de va fel .. Så ag fick skuldkänslor .. eftersom ja va en godhjärtatd männsika så måde ja dåligt utav det .. så jag fick problem med mage urin osv .. det gick över o nu börja ja gymnasiet .. Gymnasiet va slutet på det värsta .. Jag gjorde testr som vissa att ja va på gränsen , utan kusnkap utan erfarenhet så va ja på gränsen .. men de valde o plasera mig i en skärslola endå, när ja fick rda på det vägra ja, men på slutet så blev det att ja ännu en gång gick med på det .. nått liknade händer .. En manodepressiv lärare slår mig o blir förälskad i mig .. Jag fic k henne o förlora sitt jobb .. Lärarna diskrimenare mig, de tycke ja passade in där o att jag va som alla andra på skolan, jag orkade inte mer så jag sluta, efter det så har ja bestämt mig för o tro på allt alla vyxna männsikor sagt .. jag känner mig som dom behndlat mig .. eftersom man går i en särskola o gått igensom så mycket så har det med att man kanske är så därspeciall? Så nu har ja valt o sitta hemma o inte gå ut ... Jag tycker ja är ful o värde löss, men endå så vet ja att ja har en särskild begåvning konsten .. Skulpturerna ja gör o målningarna är otroliga, en så stor konst att det är på gränsen till störst .. Detta är mitt nue o mitt förflutna på min barndom Lider av torgskräck .. kan ej gå ut, utan ja sitter hemma varje dag, gjort det nu i cr 9månader .. mår jätte d¨åligt